Ledenlijsten aanvragen

Als je leden een mail, brief of andere post wilt sturen, kun je hiervoor bij de ledenadministratie een ledenlijst aanvragen. Je weet dan dat de gegevens actueel en correct zijn. Bovendien voldoen we hiermee aan de privacyregels van de AVG.

Over de voorwaarden en mogelijkheden lees je meer onder het formulier.

Na aanvraag ontvang je een bevestigingsmail. Heb je geen mail ontvangen, neem dan contact op met ons secretariaat via 030-2918171.

Voorwaarden

We mogen van de AVG niet zomaar ledenlijsten aan onze vrijwilligers geven. Er moet een reden zijn waarom je deze informatie nodig hebt. Redenen hiervoor kunnen zijn:

– het versturen/verspreiden van een papieren nieuwsbrief
– het versturen/verspreiden van een digitale nieuwsbrief/uitnodiging
– het kunnen inzien van een ledenlijst om te kijken wie er lid is
– vrijwilligers zoeken in een bepaald deelgebied
– leden benaderen waarvan het e-mailadres onbekend of verkeerd is

Je kan de ledenlijst aanvragen voor het gebied waar je als vrijwilliger actief bent.

De ledenlijst dient na gebruik vernietigd te worden. We sturen alleen digitale bestanden (Excel) indien we er van uit kunnen gaan dat deze na één actie kunnen worden vernietigd. Wil je een ledenlijst voor langere tijd kunnen inzien, dan delen we deze via de inbox (Office 365).

Mogelijkheden

Je kunt de ledenlijst aanvragen van een afdeling, onderafdeling of provincie en ook op postcode. Dit kan op twee manieren:

  • In een Excel-bestand, dat is beveiligd met een wachtwoord dat per sms wordt toegezonden.
  • Op adresstickers: deze worden aangetekend naar je verstuurd.

Categorieën

daanvanderburgh

Daan van der Burgh

Projectmedewerker

Werkdagen: maandag, dinsdag, woensdag, donderdag